28 maj 2012

Bandana Technique with Inkido New Stamps!

Här har jag provat en, för mig, ny teknik, som kallas för Bandana. Ett riktigt färgsprakande sätt att arbeta på, och med Inkidos vackra stämplar kan det aldrig bli fel!

Here have I tried a, for me, new technique that is called Bandana. A really colourful way to work, and with beautiful stamps from Inkido, it can never be wrong!


Jag har blandat med lite äldre stämplar, men de nyaste hittar du här!

I have mixed with some older stamps, but the newest you can find here!


På fågelburarna har jag lagt ett lager 3D-lack för en fin effekt.

On the birdcages have put som 3D-gloss for a nice effect.


Även hjärtanen har fått lack på sig!

Even the hearts have some gloss!




Hälsningar från Lisa

Greetings from Lisa


4 kommentarer:

Linapyssel sa...

Grymligt vackert Lisa!!
Inkidosstämplar är sååå fina!!
Kram Lina

kortmakeri och känslor sa...

Superfint!!! jag är barnsligt förtjust i tekniken... det enda trista är att jag blir så kladdig om fingrarna.
jätefina!!!

Mette sa...

Kjempestilige og fargerike tags!

Bellaidea sa...

this is very cool!