27 juli 2010

Takk ~ Thank You

Til dette blomsterrike kortet har jeg brukt noen av de nye høstpapirene jeg har designet. Jeg brukte Tuva i fargene Rose Dust, Lagoon og Purple Orchid. Og det brune jeg har brukt rundt blomstene er Mathea i fargen Chocolate Brownie. Hele kortet ble sprayet med shimmer spray for å gi det en flott glans.
For this flowerful card I used some of the new papers I designed for Inkido. This time it was time to use some of the Tuva papers in Autumn colours and I have used Rose Dust, Lagoon and Purple Orchid. For the brown scalloped circle around the flowers I used Mathea Chocolate Brownie.
Blomstene jeg har brukt er fra Inkido og Kort og Godt. Under sommerfuglen har jeg pyntet med litt metallpynt fra Kort og Godt.
The flowers I used are from Inkido and Kort & Godt. Behind the butterfly I decorated with at metal charm from Kort & Godt.
Innsiden pyntet jeg slik. Tag'en er trykket ut med dies fra Tim Holtz(Hanging Sign).
Inside the card I made a tag with the Tim Holtz Hanging Sign die.

Inga kommentarer: