28 juli 2010

Tag kort.

Papirserien Cartas kommer snart i lekre høstfarger, og her har jeg brukt en av de nye fargene i serien "Tuva".
Jeg har også her laget et tag kort/konvolutt, og jeg har pyntet med nydelige roser og metallpynt fra
"Kort & Godt". Perlebånd, blonder og bånd, alt er å finne i Inkidos sortiment.
Jeg har brukt teksten "Gratulerer 9", og på tagen har jeg brukt stempelet "roskollage", stemplet med
"Distress Ink – Victorian Velvet".

*****

The paper collection Cartas will soon be available in beautiful autumn colors, and for this card I have used one of the new colors in the collection "Tuva"
I have made a tag card/envelope, and I have used beautiful roses and metal decorations from
“Kort & Godt”. Pearls, laces and ribbons, you find it all in Inkidos assortment.
I have used the text "Gratulerer 9", and for the tag I have used the stamp "roskollage", stamped with
“Distress Ink – Victorian Velvet”.











1 kommentar:

Dorthe sa...

Hvor er det et fint kort - og så lækkert pyntet!