25 maj 2010

Velkommen til verden!

Da har jeg endelig fått prøvd meg på å lage vognen som Maya Stenshagen la ut for en tid siden. Hun har også laget en tutorial på den, og dere kan se den HER. Tusen takk Maya for superflott beskrivelse!!!
For å få kalesjen til å henge fast, har jeg brukt brads - hvite og til hjulene har jeg brukt brads - mini hvite.
Jeg har pyntet med blomster og blader - hvite fra Inkido.
Charms fra Kort og Godt og bling - Mix Rosa fra Inkido.
Jeg har stemplet til verden - h på hvit krympeplast.
"Dynen" er pyntet oppå, og kan skrives i inni. Jeg har laget den dobbel. Vises litt på bildet under :)
Hilsen Jannhild

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Jättefint! Smart att göra ett kort av täcket!

//Linda

Marie Wisén sa...

Fantastiskt vacker!

/Marie

bestevenn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
tani sa...

takk for en herlig reise i din blogg.kommer gjerne flere ganger hit.