31 maj 2010

Litet kort med triangelvikning

Detta lilla söta kort är gjort med kortvikningen Triangle Trifold. Den har jag viljat göra ända sedan jag fick ett sådant i julposten! Detta är dock i lite somrigare färger... Jag har använt det nya Drömmar Ruta blå, kombinerat med det härliga blå pappret i Ladybugs nya serie For Someone You Love.
Så här ser det ut när man viker ut det:
Jag har stämplat med den stora swirlstämpeln, samt två fjärilar i olika storlekar. Den fina datumstämpeln döljs när kortet är ihopvikt.

Jag har dekorerat rikligt med blå halvpärlor och strasstenar. På framsidan har jag använt vita blad, en blå tyllros och en vit hjärtpin.
Hälsningar från Lisa

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Jättesnyggt!!!

Konstigt att íngen annan kommenterat detta kort som är så fint...

Charlotta