31 mars 2010

En liten plånbok.

Här kommer en liten plånbok! Jag gjorde dessa under återförsäljarträffen, men har tyvärr inte fotat fler bilder än dessa... Jag har nog knåpat ihop fyra stycken i alla fall. Jätteroligt är det!

Detta är "framsidan".

Och baksidan.

Så här ser den ut öppnad från utsidan.


I dessa ryms minst 6 stycken tags, men det går naturligtvis att göra fler! Tyvärr har jag inte fotat tagsen, men självklart har jag använt en hel hög av fina Inkidostämplar på dem! :)

En jättefin liten present att ge bort är detta, och det går att anpassa den hur mycket som helst.


Tack för titten!

//Annica H


4 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa är kanon. Dem gjorde vi med Christian på Inkido när han var i stan här. Riktigt kul.

Merethe sa...

Så flott denne var;-) Og så i min favoritt farge;-)

Annethe sa...

Hejsan

Finns det någon beskrivning på hur man gör? Jättefina och verkar roliga att göra!!

V:H Annethe

stackis-scrap sa...

Superfin!!! Har du ngn mall el beskrivning på denna?
Mvh Åsa