27 december 2009

Teljuskort

Jag har sett dom både här och där och har varit sugen ett bra tag att prova på att vika ett själv. När jag fick Inkidos härligt tjocka prickiga ark, visste jag att nu var det dags att ta en paus från julkorten. Kankse ni har någon som fyller år eller som har sett till era djur eller blommor i jul. Då är detta en perfekt gåva att ge.

Jag har dekorerat med ett antal av Inkidos stämplar, det är bara att ösa på. Sen har jag använt en av Inkidos nya ursöta spetsar, bling, körsbärsblommor och blad.

I fickan sitter en av Inkidos färdiga tags, dom finns i en mängd härliga färger och strukturer. På tagen har jag stämplar i samma tema men lagt till en textstämpel också.

Med några doftljus i asken och ett fint band om blir detta kort något alldeles extra.

// Rimna

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Oj oj så fint!! :0)
Kram Kicki

Mill@n sa...

Tjusigt Rimna!Man måste nog prova detta vid tillfälle. De prickiga papperen är hur användbara som helst, me like! God fortsättning!

Anna Maria Niia sa...

Tack snälla ni!!!

Monika sa...

Å man ser de här ljuskorten överallt, men jag är helt säker på att detta är det snyggaste jag sett!