20 december 2009

Expresståg till Nordpolen?

Jag har gjort ett litet jultåg! Konduktören är redo, och allt som saknas nu är Tomten själv... ;)



På den första vagnen trängs julgranen med julklapps säcken.



Den andra vagnen är fylld till brädden med julklappar.



Jag har en benägenhet att använda mycket material när jag pysslar! Det är knappt så att jag minns vad jag använder! Förutom dessa underbara julpapper, så har jag använt God Jul stämpeln och den härliga "bården" av snöflingor. Mycket användbar! Jag också embossat med Frost embossingpulver för att få just en frostig look. På julklappssäcken har jag stämplat på tyget, innan jag sydde ihop det hela. Snirkelstämpeln har jag också använt, på loket. Den embossade jag med Crimson Red.

Det gick åt en hel del band och skimrande fina brads både till lok och vagnar. Dessutom har jag satt halvpärlor lite här och där.

Jag har använt en mall från Card Carousel till tåget. Jag har sedan lagt till en snöplog och vagnar på eget bevåg.

Hoppas att detta får er att vilja julpyssla lite i 3D! Det är barnsligt roligt!

//Annica H











11 kommentarer:

Malin sa...

Helt otrolig!!!

Anonym sa...

Helt sagolikt, jag blir helt mållös!
ninaerica

rose-marie sa...

superfin.. =)

rose-marie sa...

superfin.. =)

Cyllan sa...

Vilket uuunderbart tåg med klappar och allt du skapat utav papper...såå snyggt!!!
Kraaam C

lenislenis sa...

Gösta Petter! SÅ snyggt! Stuma av beundran!

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Jag säger bara WOW!!! Helt otrolig! Jättefin, kan tänka mig att den är en fin prydnad!

God Jul!

Mill@n sa...

En fantastisk kreation, underbara detaljer. IMPONERANDE! God Jul!

Frideborg sa...

Det var det finaste jag sett på länge :))

Monika sa...

Jammen... alltså... jag sitter här och bara gapar. Kan inte få något gjort, bara stirrarpå de här bilderna, den ena efter den andre, om och om igen... Så vackert! Så fantastiskt!!!

Gro sa...

Wow, så stilig dette toget var...