26 oktober 2009

Stjärnklart!


Först och främst vill jag be om ursäkt för de dåliga fotona. Det var alldeles för mörkt för att få bra foton när jag väl fick tid att fota :).
Jag har klätt ett fodral med det nya stjärnpappret och sytt fast det på röd skin. På kanterna har jag stämplat Splash-stämpeln med vit dyna och sen lag på lite glitter. På dessa korten kommer det inte till rättvisa...


På kortet i fodralet har jag använt grön ruta och klätt en stjärna i röd skin. Jag har endast limmat på mitten av stjärnan för att den ska kunna trädas över fodralet enl nedan.


Till de vita prickarna har jag använt pennan Sakura Gelly Roll.

God jul-stämpeln har jag stämplat med en klar dyna och sedan embossat med det nya pulvret Svart glitter. En ny favorit för mig!

1 kommentar:

Cath. sa...

Först måste jag då säga att fotona visar ju ändå hur fint kortet är, så du ska inte vara missnöjd med det, men jag förstår ju att kortet är ännu finare i verkligheten...