10 juli 2009

Gäst Dt Hösten 2009 är Annika

Vi har äran att presentera en vår gäst Dt för hösten 2009 redan nu !
Välkommen till oss, Annika ! som får presentera sig Själv här nedan!




Jag heter Annica Hedberg och är en heltidsarbetande pysselfantast! Min familj består av sambo, en dotter på snart sex år, två katter och en liten hamster.


Jag har alltid skapat med händerna, och jag har hållit på med allt från klädsömnad och patchwork, till min egen variant av luffarslöjd, målning osv.

Jag har scrappat i drygt två år, och har blivit barnsligt förtjust i att altra!

Allt som går att göra 3D är kul, och när jag gör layouter är det oftast väldigt svårt att få in dem i ett album...

Vintage, lantligt, och shabby chic ligger mig varmt om hjärtat, och det är väldigt sällan som mina alster är utan inslag av naturfärger.

Jag gillar att göra egna dekorationer, och det gör inget att det är "pillrigt" och tar tid.

Mina favoritprodukter är dekorationer av alla de slag! Inspiration finner jag överallt.

I livet och vardagen, och mycket via nätet så klart! Världen är full av talanger!
Ofta kommer jag på saker som jag vill testa, mitt i natten när jag inte kan sova...

Därför ligger det nästan alltid ett anteckningsblock på mitt sängbord…

Jag gör inte mer fantastiska eller nyskapande alster än någon annan, och det är heller inte min målsättning. Mitt mål med mitt pysslande är att skapa sådant som jag tycker om, och sådant som gör mig glad!
Här är en tårta som jag gjort efter en mall på Card Carousel
Jag hoppas att jag ska kunna ge er lite lust att altra under hösten?
Vi syns här på bloggen!

12 kommentarer:

Mummylade sa...

Grattis Annika, så roligt att få se dina alster här!

sussilull sa...

Å wow! Ser fram emot en spännande höst! :-)

Zarah sa...

Vilka fina grejer du gör, Annica! Gratis! :D

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar tårta! Ska bli jätteskoj att se vad du hittar på och STORT grattis!

Petraso sa...

Ja välkommen Till oss annika!!!

Annica H sa...

Tack så mycket för era snälla kommentarer! :) Det här känns jättekul!

Veronica sa...

Men va kul! Grattis till dig och det ska bli fantastiskt roligt att se vad du kommer att hitta på!

Karina sa...

Hej Annika. Va kul att både du och Mariante kommer att inspirera oss i höst. Det ser jag fram emot.
Vad var det jag läste? Har du bara scrappat i 2 år? Du är ju så duktig så jag trodde att du scrappat sedan du föddes;o)
Jag har scrappat sedan hösten 07 och har nu insett att jag aldrig kommer i närheten av dig och dina talanger. Men det gör inget jag har kul iallafall och så får jag ju njuta av era alster här.
Ha en bra Söndag.
Kramar Karina

Kicki sa...

GRATTIS vännen!!
Det kommer att bli så kul att se vad DU hittar på!!

Du gör sååå fantastiska saker!!

kram
Kicki

Yoli Design sa...

jaaaa det ska verkligen bli kul att se vad du kommer att skapa. Inkidos saker känns som att de passar dig perfekt. :D Ja, du är ju så duktig så att man år hålla i sig var gång man besöker ditt krypin!! :D

Kraaaaaaaaaam

Anneli sa...

Grattis, så roligt att få se dina alster här! Ska bli jätteskoj att se vad du hittar på.
Wow vilken tårta så läcker .

Kram Anneli

Camillas Kreativa sa...

Wow vilken tjusig tårta!!! Känner genast att en sån vill jag oxå göra...
kramar
camilla