21 februari 2009

Välkommen Andrea - Scrapmom!



Jag heter Andrea, är 28 år gammal och bor strax utanför Ystad i södra Skåne. Jag började göra kort och scrappa för ca 4½ år sedan, när min son föddes. Fastnade direkt för kortmakeriet och det är fortfarande det jag gör mest av.

Jag skapar gärna i brunt, turkost, vitt och rosa men även i skarpare färger som rött, grönt och orange. Stil och färg avgörs helt och hållet av känsla och humör för dagen men knappar och band finns nästan alltid med på mina alster.

Min inspiration kommer mestadels från andra duktiga scrappare som jag hittar under mina många bloggrundor och på Scrappiz.
Ett av korten Andrea hade med i sin ansökan!

1 kommentar:

Anki sa...

Åh så härligt att ni fått med Andrea i ert Team! Grattis till både Andrea och Inkido!

Andrea gör JÄTTEFINA kort och är en stor inspiration för mig!

Hoppas hon stannar länge hos er!

Lycka till!!!!